Перший ступінь Falcon 9 здійснив рекордний десятий політ

9 травня з космодрому на мисі Канаверал відбувся запуск ракети Falcon 9. Вона успішно вивела на орбіту 27-ю працюючу партію космічних апаратів Starlink. Але основна увага любителів космонавтики була прикута не до корисного навантаження, а до першого ступеня з бортовим номером B1051. Для нього це був ювілейний десятий космічний політ.

Запуск Falcon 9. Джерело: SpaceX

Ступінь успішно впорався з поставленим завданням. Після відділення, B1051 здійснив посадку на баржу, таким чином, встановивши новий рекорд по повторному використанню цього компонента носія.

B1051 був вперше задіяний в березні 2019 року в місії, метою якої була відправка до МКС корабля Crew Dragon в безпілотному режимі. Після цього він двічі виводив в космос комерційні вантажі (супутники RADARSAT і SXM-7), і ще сім разів апарати Starlink. У недавньому інтерв’ю Ілон Маск сказав, що на його думку у перших ступенів Falcon 9 немає якогось очевидної межі повторного використання.

Ступінь B1051. Джерело: Theresa Cross

Тому компанія буде запускати їх до тих пір, поки не будуть виявлені якісь серйозні поламки. У той же час, компанія не має наміру використовувати ступені-рекордсмени для пілотованих або комерційних запусків. Вони будуть задіяні в місіях з розгортання Starlink.

Варто відзначити, що минулий запуск став четвертою місією Falcon 9 за останні 16 днів. У загальній же складності, в цьому році SpaceX здійснила вже 14 космічних запусків. Це більше, ніж загальна кількість запусків Falcon 9 за весь 2019 й рік.