Запуск Starliner призначений на 30 липня

Представники компанії Boeing і NASA оголосили нову дату другого випробування космічного корабля CST-100 Starliner (місії Boe-OFT 2). Запуск призначений на 30 липня. Якщо нічого не завадить, стикування з МКС відбудеться увечері 31 липня.

Ще на початку цього року передбачалося, що новий запуск CST-100 Starliner відбудеться у квітні чи травні. Однак через низку обставин ці плани довелося відкласти. В середині квітня у NASA заявили, що очікувана подія відбудеться не раніше серпня-вересня 2021 року. Але, судячи з усього, в аерокосмічній адміністрації вирішили  прискорити процес.

Капсули екіпажу корабля CST-100 Starliner. Джерело: Boeing/John Proferes

Варто зазначити, що недавно інженери Boeing завершили комплексну наземну симуляцію орбітального польоту Starliner. Вона тривала п’ять днів. Основну увагу приділили коректності роботи програмного забезпечення. Проблеми з ним стали однією з основних причин труднощів, що виникли під час першого випробувального польоту Starliner у грудні 2019 року — корабель так і не зміг зістикуватися з МКС. У компанії також відрапортували про усунення всіх недоліків, зазначених у звіті незалежної комісії, що розслідувала обставини інциденту.

В межах місії Boe-OFT 2 Starliner має виконати зірвану програму першого польоту. Після виходу на навколоземну орбіту він зістикується з МКС і проведе тиждень у складі орбітального комплексу, після чого повернеться на Землю. Успіх випробування відкриє шлях для першого пілотованого польоту з екіпажем із трьох астронавтів.

За матеріалами: https://spacenews.com