«Аль-Амаль» вийшов на ареоцентричну орбіту

9 лютого космічний апарат «Аль-Амаль», що належить ОАЕ, здійснив успішний 27-хвилинний маневр, під час якого зменшив свою швидкість на 1000 м/с, що дало йому змогу перейти на постійну орбіту навколо Марса. Отже, цей міжпланетний зонд став першим в історії арабським апаратом, який досяг Червоної планети.

«Аль-Амаль» в уявленні художника. Джерело: MBRSC

Зараз «Аль-Амаль» перебуває на орбіті з перицентром на висоті 1 тис. км і з апоцентром на відстані 50 тис. км від марсіанської поверхні. Найближчим часом фахівці групи супроводу проведуть низку тестів, щоб упевнитися в тому, що апаратура зонда працює в штатному режимі. Далі автоматичний розвідник розпочне нову серію корекцій курсу, які розтягнуться на два місяці. Після їх завершення він перейде на постійну орбіту з періодом обертання 55 годин, перицентром 20 тис. км і апоцентром 43 тис. км, після чого розпочне виконання своєї наукової програми.

Номінальний термін служби зонда «Аль-Амаль» має становити два роки. Апарат займатиметься вивченням марсіанської атмосфери та клімату. Для цього він обладнаний трьома науковими інструментами — камерою EXI, ультрафіолетовим спектрометром EMUS та інфрачервоним спектрометром EMIRS. Передбачається, що всі зібрані ним дані будуть викладені у відкритий доступ.

За матеріалами https://spacenews.com