Solar Orbiter зазнімкував Венеру, Землю та Марс

Представлений таймлапс складений із зображень, отриманих 18 листопада 2020 року камерою SoloHI (Heliospheric Imager), встановленою на борту європейського зонда Solar Orbiter, що досліджує наше світило.

У нижній частині кадру видно три яскраві об’єкти. Це три планети Сонячної системи — Венера (ліворуч), Земля (у центрі) і Марс (праворуч). У момент фільмування вони розташовувалися на відстані — 48 млн км, 251 млн км і 332 млн км відповідно від космічного апарата. Що стосується Сонця, то воно перебувало праворуч від поля зору камери. У кадрі також можна побачити фонові зорі та різні артефакти зображення, що з’явилися через потрапляння заряджених частинок у матрицю камери.

Solar Orbiter призначений для вивчення поверхні Сонця та його найближчого оточення. У найближчі кілька років автоматичний розвідник здійснить два гравітаційних маневри в околицях Землі та Венери, які дадуть йому змогу вийти на орбіту з нахилом 17° і перигелієм, розташованим на відстані 0,28 а.о. (42 млн км) від центру нашої зорі. Завдяки цьому він зможе не тільки вивчати характеристики внутрішньої частини геліосфери та сонячного вітру, що зароджується, а й проводити прямі спостереження приполярних регіонів світила. У разі подальшого продовження місії співробітники групи супроводу розраховують провести нові «гравітаційні корекції», щоб збільшити нахил орбіти апарата до 33°.