Головна Новини PSP створив «сімейний портрет» планет Сонячної системи

PSP створив «сімейний портрет» планет Сонячної системи

Новини

Завдяки своїй унікальній орбіті зонд PSP (Parker Solar Probe) здатний не тільки підлітати до Сонця ближче, ніж будь-який інший посланець Землі в історії, але і «бачити» нашу Сонячну систему під дуже незвичайним кутом. Гарним прикладом цього можуть бути два зображення, зроблених його бортовою камерою WISPR (Wide-field Imager for Solar Probe).

WISPR призначена для фотографування структур сонячної корони і внутрішньої частини геліосфери. Але, як це часто буває в міжпланетних місіях, вченим удалося знайти для цього інструменту додаткове застосування. Зокрема, він використовувався для дослідження комети C/2020 F3 (NEOWISE) і допоміг підтвердити давнє припущення про існування пилового хвоста у астероїда Фаетон (3200 Phaethon).

Крім того, PSP регулярно фотографує планети Сонячної системи. Саме це сталося 7 червня 2020 року, коли він пройшов черговий перигелій своєї орбіти. На той момент космічний апарат знаходився у 18,8 млн км від сонячної поверхні і в 158 млн км від Землі. Вивчаючи знімки, зроблені в той день, вчені з’ясували, що зонду вдалося створити своєрідний «сімейний портрет» шести планет Сонячної системи, сфотографувавши Марс, Сатурн, Юпітер, Венеру, Землю і Меркурій.

Примітно, що на знімках PSP найближча до Сонця планета Меркурій виглядає найвіддаленішою від диска світила. Це пов’язано з кутом зйомки, а також взаємним розташуванням планет і космічного апарата.

За матеріалами: http://parkersolarprobe.jhuapl.edu