Головна Новини Hubble сфотографував галактику NGC 4535

Hubble сфотографував галактику NGC 4535

Новини

Це вражаюче зображення, отримане космічною обсерваторією Hubble, демонструє галактику NGC 4535, розташовану на відстані 50 мільйонів світлових років від Чумацького Шляху в сузір’ї Діви.

Галактика NGC 4535 (фото Hubble). Джерело: ESA/Hubble, NASA, J. Lee, PHANGS-HST

Як і наш «зоряний острів», NGC 4535 — це спіральна галактика з перемичкою. При спостереженні в невеликі телескопи вона має туманний і навіть трохи «примарний» вигляд. Через це в 1950-х роках відомий астроном-любитель Леланд Коупленд дав їй прізвисько «Загублена галактика».

Звичайно, Hubble має набагато більше технічних можливостей, ніж звичайні телескопи. Його зображення показують яскраві кольори в різних регіонах NGC 4535. І це не просто красива картинка: різні кольори вказують на склад зоряного населення. Блакитні відтінки спіральних рукавів свідчать про наявність великої кількості молодих і гарячих зірок. У свою чергу, жовтий, що переважає в галактичному центрі, свідчить про підвищену концентрацію старих і більш холодних світил.

Також варто сказати, що NGC 4535 є однією з найбільших галактик у скупченні Діви. Це скупчення об’єднує майже дві тисячі зоряних систем, загальна маса яких у десять квадрильйонів разів перевищує сонячну.

За матеріалами: https://esahubble.org