«Хаябуса-2» виконав останню корекцію курсу перед скиданням капсули

1 грудня японський зонд «Хаябуса-2» здійснив останню корекцію курсу перед відділенням капсули зі зразками речовини астероїда Рюгу (162173 Ryugu). Маневр був необхідний для точнішого націлювання посадкового апарату.

Схема посадки капсули «Хаябуса-2». Джерело: JAXA

За словами представників команди супроводу місії, операція пройшла успішно. Це дозволило змінити точку входження капсули в атмосферу, що, у свою чергу, підвищить точність її посадки та полегшить завдання пошукової групи.

Капсула буде відділена з 5:00 до 6:00 за всесвітнім часом 5 грудня. Відразу після цього «Хаябуса-2» виконає маневр, який змінить траєкторію польоту космічного апарату та ознаменує початок його розширеної місії. У рамках неї він відвідає астероїди 2001 CS21 (2026 рік) і 1998 KY26 (2031 рік), що рухаються поблизу земної орбіти.

Що стосується капсули, то вона повинна приземлитися на австралійському випробувальному полігоні Вумера між 17:00 і 18:00 UTC. Після того, як вона буде знайдена, її перевезуть до Японії, де контейнер, що містить астероїдну речовину, буде відкритий у спеціальній суперчистій камері, й учені зможуть почати дослідження зібраного матеріалу.