Запуск наступного Crew Dragon знову перенесений

Перший регулярний політ космічного корабля Crew Dragon (місія Crew-1) знову перенесено — з 31 жовтня на початок-середину листопада. Про це стало відомо з повідомлення, опублікованого на сайті NASA.

Екіпаж місії Crew-1 під час наземних тренувань. Джерело: SpaceX

Відстрочка пов’язана з невдалою спробою запуску ракети Falcon 9, що відбулася 2 жовтня. Носій мав вивести на орбіту новий супутник GPS. Але за дві секунди до запалювання двигунів автоматична система управління скасувала старт. Згодом з’ясувалося, що причиною стало аномальне підвищення тиску в газовому генераторі одного з двигунів Merlin. Перенесення запуску Crew-1 має за мету надати інженерам SpaceX додатковий час для розслідування інциденту та виконання всіх необхідних перевірок.

Crew-1 стане першою повноцінною місією, під час якої новий космічний корабель використають для ротації екіпажу МКС. Crew Dragon доправить на станцію трьох астронавтів NASA і одного представника JAXA. В результаті кількість постійного екіпажу орбітального комплексу буде доведена до семи. Астронавти проведуть на його борту півроку та повернуться на Землю в кінці квітня 2021-го.

За матеріалами: https://spacenews.com