Головна Новини “Падаюча зірка” над Атакамою

“Падаюча зірка” над Атакамою

Новини

На знімку зображені куполи нового комплексу ExTrA, встановленого на території обсерваторії Ла Сілла в чилійській пустелі Атакама. Він складається з 3-ох автоматизованих 60-см телескопів. Основне завдання комплексу — пошук землеподібних екзопланет у зірок спектрального класу M. Також їх називають червоними карликами — це найпоширеніший різновид зіркоподібних об’єктів у Всесвіті. За оцінками астрономів, на них припадає близько 75% від усього зоряного “населення” Чумацького Шляху.

Метеор над додатковим комплексом. Джерело: СО/м. заані

Бачите у небі над ExTrA «падаючу зірку»? Насправді, ніяка це не зірка, а маленький камінчик або навіть мікроскопічна частка, яка на великій швидкості влетіла в земну атмосферу. Характерний яскравий слід, який утворюється при їх згоранні, називається метеором.

Метеори не тільки красиві — вони також несуть цінну наукову інформацію. Астрономи реєструють їх видимий шлях, яскравість і спектр, щоб визначити, з якої частини Сонячної системи прилетіли об’єкти та з чого вони складаються.

У разі, якщо «небесний посланець» проходить крізь земну атмосферу та падає на поверхню, його називають метеоритом. До початку космічної ери це були єдині доступні вченим зразки позаземної речовини.

За матеріалами: https://www.eso.org