Китайська марсіанська місія отримала власне ім’я

Перша самостійна китайська місія на Марс буде називатися Тяньвень-1, що можна перекласти як «Питання до неба». Оголошення про це зробили 24 квітня, коли в Китаї відзначається День космонавтики.

Космічний апарат отримав назву на честь поеми Цюй Юаня — одного з найвеличніших поетів стародавнього Китаю. За словами представників Китайської національної космічної адміністрації, такий вибір символізує “завзятість нації в пошуках істини, а також показує культурну спадщину в дослідженні природи та Всесвіту».

В майбутньому позначення «Тяньвень» буде використовуватися для всіх китайських місій з дослідження дальнього космосу.

«Тяньвень-1» буде запущений у липні цього року. Коли він дістанеться до мети в лютому 2021 року, то розділиться на орбітальний модуль та спусковий апарат, який повинен доставити на поверхню Марса мобільну лабораторію. Вона проводитиме астробіологічні дослідження, вивчаючи марсіанський ґрунт й шукатиме сполуки, які вказують на можливу присутність життя.

Що стосується орбітального модуля, то він буде будувати топографічну карту Червоної планети. Також апарат буде досліджувати іоносферу, склад марсіанського ґрунту, й вести пошуки покладів водяного льоду.

За матеріалами: http://www.xinhuanet.com