Замість комети, що розпалася…

Комета C/2020 F8 (SWAN) була вперше ідентифікована на знімках від 25 березня 2020 р. космічної обсерваторії SOHO. За останніми підрахунками, ексцентриситет її орбіти становить 1,0009. Тобто, «хвостата гостя» рухається за гіперболічною траєкторією та ніколи більше не повернеться до Сонця. Однак, оскільки значення ексцентриситету відрізняється лише на невелику частку відсотка від одиниці, навряд вона є міжзоряним об’єктом — швидше за все, комета прибула у внутрішню частину Сонячної системи із хмари Оорта.

У будь-якому разі, візит C/2020 F8 (SWAN) можна назвати «компенсацією». Вважалося, що головною кометою весни 2020-го стане C/2019 Y4 (ATLAS). Але по мірі наближення до перигелію вона розпадалася на все більшу кількість уламків, швидко втрачаючи блиск. На відміну від неї, ядро ​​нової комети поки зберігає цілісність, довжина її хвоста вже перевершує 18 млн км.

Зараз C/2020 F8 (SWAN) знаходиться на межі видимості неозброєним оком. 12 травня вона наблизиться до Землі на відстань у 84 млн км, а 27 травня пройде перигелій своєї орбіти у 64 млн км від Сонця. Представлені знімки цієї комети зробили в різний час відомі астрофотографи Деміен Піч і Джеральд Ремане (Damian Peach, Gerald Rhemann).