Главная Науково-освітній проект

Науково-освітній проект

Науково-популярний журнал

The Universe. Space. Tech – раніше відомий під назвою “Вселенная. Пространство. Время” – існує вже понад 16 років!

За весь цей час редакційна команда зробила:

• 186 номерів друкованого журналу про космос, історію його освоєння, інновації та технології в аерокосмічній сфері, про стартапи, профільні державні програми та астрономію;
  • з 2020 року – 3 нових випуски українською мовою!
  • 650 статей на космічну тематику від журналістів чи наукових працівників університетів і науково-дослідних інститутів;
  • 1790 новин про події в  космонавтиці, астрономії, дослідженнях Сонячної системи з використанням космічних апаратів;

Все це можливо б закінчилось без допомоги у скрутний час. У 2018 році редакція переживала важкі часи та більше не мала коштів для друку журналів. Ми шукали допомоги у партнерів: астрономічні крамниці, реклама на шпальтах журналу, — але це не спрацювало і було вирішено закрити друковану версію журналу на піти в онлайн.

Але міжнародний бізнесмен Макса Поляков, засновник Noosphere Ventures, допоміг журналу. Макс Поляков, — ідеолог Ноосфери та людина, яка власноруч прагне змінити уявлення про сучасний космос в Україні, шукав способи допомогти журналу в інакший спосіб. Так, у вересні 2018 року, за підтримки компанії EOS, яку очолює Макс Поляков, разом з журналом «Куншт» був надрукований спецвипуск журналу Space.The Universe & Everything українською мовою про дослідження Всесвіту, космічні технології та майбутнє за межами Землі.

Після цього офіційно Асоціація Noosphere стала партнером журналу.  Макс Поляков є ідеологом Асоціації і у 2016 році запропонував створити задля того, щоб популяризувати наукові дослідження в підприємницькому середовищі та розвивати екосистему стартапів.

Це відбувається шляхом просвітницьких заходів для молоді на теми космосу, інновацій та робототехніки.

Місією Асоціації Noosphere є використовувати знання, щоб створювати технології для всього людства. Крім цього Асоціація  займається просвітницькими івентами для молоді на теми космосу, інновацій та робототехніки