Затемнення в день літнього сонцестояння

21 червня 2020 року стануться дві астрономічних події, одну з яких можна буде спостерігати неозброєним оком з території Білорусі, Молдови, України та Російської Федерації (звичайно, попередньо захистивши очі темним світлофільтром та за

Hubble сфотографував самотню галактику

Більшість відомих астрономам галактик є спіральними, еліптичними чи являють собою перехідну форму між цими двома типами. Але не всі «зоряні острови» вписуються в подібну класифікацію. Деякі з них мають хаотичну форму без

Галактичний балет

На фото, зробленому телескопами Європейської Південної обсерваторії, зображена пара взаємодіючих спіральних галактик NGC 5426 та NGC 5427. Вони розташовані на відстані приблизно 120 млн світлових років від Чумацького Шляху. (more…)
Галактичний балет

​Фото Mars Express: тектонічні розломи на Марсі

У порівнянні з Землею, Марс здається практично застиглим світом. Червона планета давно втратила свої океани, у неї немає глобального магнітного поля та явних ознак вулканічної активності. Проте, Марс аж ніяк не мертвий.
​Фото Mars Express: тектонічні розломи на Марсі