Назване ім’я другого учасника місії Inspiration4

Мільярдер Джаред Айзекман (Jared Isaacman) оголосив ім'я другого учасника місії Inspiration4. Ним стала 29-річна американка Хейлі Арсено (Hayley Arceneaux), яка працює в лікарні Святого Іуди. (more…)

Запуски космічних апаратів «Гаганьян» і «Чандраян-3» відкладені

Індійська організація космічних досліджень (ISRO) оголосила про перенесення дати своєї першої пілотованої орбітальної місії. Зовсім нещодавно корабель «Гаганян» із трьома космонавтами планували запустити в серпні 2022 року, на честь 75-ї річниці незалежності

Виверження Етни з космосу

Етна є найвищим діючим вулканом у Європі. Вона має висоту 3326 м і часто вивергається, що призводить до регулярного закриття повітряного простору в цьому районі. (more…)
Виверження Етни з космосу

Відео дня: Посадка Perseverance

NASA опублікувала відео спуску ровера Perseverance, яке було відзняте камерами, встановленими як на марсоході, так і на посадковій системі «Небесний кран». Це перше повноцінне відео в історії, яке демонструє процес посадки на
Відео дня: Посадка Perseverance

Ingenuity вийшов на зв’язок із Землею

Команда супроводу місії Mars 2020 підтвердила отримання телеметрії від безпілотного вертольота Ingenuity. Наразі він закріплений на корпусі ровера Perseverance, який здійснив успішну посадку на Марс минулого тижня. (more…)
Ingenuity вийшов на зв’язок із Землею