Причиною аварії ракети Vega назвали людський фактор

Нещодавня аварія легкої ракети Vega, швидше за все, була пов'язана з помилкою в складанні її верхнього ступеня, а не з механічною несправністю одного з компонентів носія. Такого попереднього висновку дійшли представники компанії

Величезний айсберг наближається до острова Південна Джорджія

Влітку 2017 року один із найбільших айсбергів в історії дослідження регіону відірвався від антарктичного шельфового льодовика Ларсен С. Він отримав позначення А-68. Його первісна площа сягала 5800 км² (це можна порівняти з

Ракета Vega не досягла орбіти

Вранці 17 листопада з космодрому Куру (Французька Гвіана) з допомогою легкого європейського носія Vega були запущені супутники SEOSAT-Ingenio і TARANIS. Перший космічний апарат призначався для дистанційного зондування Землі, другий — для вивчення
Ракета Vega не досягла орбіти

Місія Crew-1 вирушила на МКС

Сьогодні, 16 листопада о 2 годині 27 хвилин за київським часом (0:27 UTC), з космодрому на мисі Канаверал стартувала ракета Falcon 9, яка вивела на низьку навколоземну орбіту космічний корабель Crew Dragon
Місія Crew-1 вирушила на МКС

Сенат США не підтримав повернення на Місяць у 2024 році.

Результати недавніх президентських виборів у США ставлять під сумнів намір NASA відправити експедицію на південний полюс Місяця в 2024 році. Але схоже, що план посадки 2024 року був приречений незалежно від результату
читати далі
Сенат США не підтримав повернення на Місяць у 2024 році.