Firefly Aerospace Макса Полякова успішно провела тест двигунів ракети Alpha

Новини

Компанія Firefly Aerospace українського підприємця Макса Полякова повідомила про успішно проведені наземні вогневі випробування першого ступеня ракети Alpha. Як і було заплановано, статичне випробування тривало 15 секунд.

19 серпня 2021 року було проведено фінальний наземний тест ракети-носія Alpha перед запуском. Команда опрацьовує отримані дані та готується до запуску ракети, який попередньо запланований на 2 вересня і відбудеться з пускового майданчика SLC-2W на Базі космічних військ у Ванденберзі (Каліфорнія, США).

Успішний фінальний тест — це велике досягнення для Firefly Aerospace, яка є важливою ланкою вертикально-інтегрованої екосистеми космічних проєктів Макса Полякова. Завдяки збору й аналізу даних із космосу діяльність усіх компаній екосистеми націлена на те, щоб приносити користь людству.

Космічний підприємець і основний інвестор Firefly Aerospace Макс Поляков зазначив: «Я дуже радий, що компанія, в яку я повірив у 2017 році, успішно провела цей передпусковий тест. Тепер ми виходимо на фінальну стадію підготовки до запуску ракети, і відібрані в рамках програми популяризації точних наук проєкти досягнуть космосу».

Нагадаємо, що в рамках першого запуску ракета Alpha виведе на орбіту не лише комерційну, а й академічні та/або освітні корисні вантажі. У космос також відправляться проєкти переможців спеціалізованої програми DREAM, націленої на просування точних наук (англ. STEM — наука, технології, інженерія, математика). Серед учасників програми було відібрано 26 проєктів із 7 країн, включно з дитячими малюнками та супутниками від кращих університетів і некомерційних організацій з усього світу.

Про Firefly Aerospace

Firefly Aerospace — приватна аерокосмічна компанія, яка надає космічні транспортні послуги (від низької навколоземної орбіти до Місяця), створюючи можливість надійного, недорогого та швидкого доступу в космос. Firefly пропонує послуги запускк, переміщення в космосі та посадку на поверхню Місяця за допомогою своїх продуктів Alpha, Beta, SUV і Blue Ghost.

Про Макса Полякова

Макс Поляков — міжнародний підприємець у сфері космічних технологій та IT, економіст, громадський діяч, інвестор і філантроп, є послідовником теорії ноосфери Вернадського та засновником фонду Noosphere Venture Partners.